Retourregels
Voldoet een aangekochte wijn niet aan uw verwachting? Dan kunt u gebruik maken van onze 72 uur regel. Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking, maar niet later dan 72 uur, via het contact emailadres – carl@wineshop.nl - kenbaar te maken. Samen met u wordt een afspraak gemaakt om de wijn bij u thuis op te (laten) halen. De kosten hiervoor zijn uiteraard voor onze rekening. Met betrekking tot uw bestelling kunt u kiezen: of u ontvangt een vervangende wijn of wij storten het aankoopbedrag terug op uw rekening. Uiteraard nemen wij uw bestelling ook retour als er onverhoopt een fout in de wijn zit.
Bestelling beschadigd? Is uw bestelling op moment van bezorging zichtbaar beschadigd? Dan heeft u het recht het pakket te weigeren. De bezorger zorgt er in dat geval voor dat de wijnbestelling wordt teruggestuurd naar ons thuisadres. Uiteraard ontvangt u uw bestelde wijnen alsnog zo snel mogelijk. Heeft u het pakket al aangenomen? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via onze contact opties.